Reisiblogi RSS

#Miami -

Meie soovitused, mis äppe tõmmata Miami reisi jaoks: 1. Lyft - taksoäpp, väga mugav sellega sõita, tihtipeale odavam kui Uber. 2. Uber - taksoäpp. Hea mõlemad tõmmata (Lyft) ja võrrelda hindu. Taksohinnad muutuvad kellaajaliselt, hommikupoole on odavm sõita kui päeval või õhtul.  3. TSOMiami - tasuta trollide äpp, sõidab nii Miami Beachil kui ka Dowtown ja teiste linnaosade vahelt. 4. Maps.me - kui ei osta netikaarti, saab kasutada mapsi ilma internetita, kuid arvesta, et see vahepeal ei taha arvestada teid ümber ning natuke ebamugav kasutada.  5. Rentalcars - kui plaanid rentida autot või oled juba ette rentinud. Äpiga ei ole...

Read more

#aerofoto, #aerofotograafia, #aerovideo, #dji, #drone, #dronelife, #dronepilot, #droneshot, #dronevideos, #Droon, #Drooniklõpsud, #Florida, #FloridaKeys, #lovemyjob, #Miami, #Reisiblogi, #reisimine, #travel, #travellife -

Reis algas meil 21. jaanuari hommikul Tallinna poole sõites ja nagu alati on mineku päevad kiired. Raha Tavidis vahetatud oli aeg esimesele lennule suunduda (Tallinn-Helsinki). Raha vahetasime dollariteks vähe, sest meie kasutame Revoluti (nii mobiilselt kui ka kaardiga) ning sellega saab iga kell ükskõik mis maailma otsast raha välja võtta, ligi 300€ oli tasuta ka kuus ning Revolutiga on ka kursid soodsamad kui tavakaardiga makstes. Igatahes soovitan kõigil seda, sest selle tegemine on tasuta ning raha kandmine igale poole on samuti tasuta. Helsinki lennule jõudsime ilusti ja see sõit nagu alati kestab vaid 20-30 minutit - mis nii viga lennata...

#aerofoto, #aerofotograafia, #aerovideo, #Bahama, #Bimini, #dji, #drone, #dronelife, #dronepilot, #droneshot, #dronevideos, #Droon, #Drooniklõpsud, #lovemyjob, #Reisiblogi, #reisimine, #travel, #travellife -

Bahama päev algas 05.50 hommikul ärgates. Läksime siis Lyftiga Sixt autorendi poole ning oodatud Mersu asemel saime hoopis Jaguari. Muidugi oli hommik mega kiire. Autorent algas 7 hommikul ja kell 8 pidime olema juba Port Everglades sadamas. Läksime autorenti veidi varem, et kohe saada esimesena auto - kell 06.50 ootasime juba ees ning 06.55 saime jutule. Mis tuleb autorendi puhul arvestada on see, et tulls (teemaksud) tulevad juurde kui sōita sinna poole. Me vōtsime 9.99€/päev juurde selle, et siis hiljem pole üllatusi, mis summad autorendile juurde tulevad. Panime google mapsi koos netiga tööle ning suundusime 07.15 Fort-i poole. Loomulikult sōitsime ühe...

#Comino, #Cozo, #Droon, #Drooniklõpsud, #Malta -

Maltale suundusime Ryanairiga, millega oleme juba kord Bremeni lennanud ning nagu öeldud, et pole kõige mugavam lennuk, aga lühikesteks otsereisideks parim. Lennupiletid koos ostetud käsipagasi ja istekohtadega läksid 264€ (2 piletit). Seekord vedas meil istekohtadega nii palju, et olime kolmeses reas kahekesi nii minnes kui ka tulles. Maltal viibisime 29.08.19-05.09.19 ning see aeg on paras kogu saare avastamiseks ehk ühest nädalast aitab küll. Ilm on sellel ajal 30 kraadi, päikseline ja mõni päev ka pilvine. Elamise vaatasime paar kuud enne reisi algust ning kuna reisisime 4kesi, otsustasime seekord 3-toalise apartmendi kasuks. Aparmendiga oli meil muidugi selline huvitav lugu ka. Nimelt...

#Droon, #Drooniklõpsud, #KohChang, #Pattaya, #Reisiblogi, #Tai -

Meie esimesest Tai reisist võis järeldada, et me ei sooviks kunagi enam Taisse minna, sest tundus, et see on ülepaisutatud turistikas, kuid vaatamata sellele oleme taaskord siin. Kui me täpselt aasta aega tagasi, veebruar 2018, Tais Phuketi saare tuuril olime, ütles tuuri läbiviijast naisterahvas, et Tai on selline maa, kuhu sa soovid alati tagasi tulla, siin on miski, mis jääb kripeldama. Alguses ma ei võtnud tema sõnu tõsiselt, kuid nüüd, olles siin teist korda saan aru, et tal oli õigus - Tai on riik, mis jääb kripeldama ja mida on jälle ja jälle lahe avastada. See kord lendasime läbi Moskva Aeroflotiga. Lend...